Utskriftsvennlig versjon

Arkivorganisering

Hareid kommune har eit sentralt postmottak for heile organisasjonen. All post til kommunen skal leverast til Hareid rådhus, Rådhusplassen 5. Tilsette ved Servicetorget grovsorterar posten før opning, skanning og journalføring i kommunen sitt felles sak-/arkivsystem.

Felles sak-/arkivsystem - ePhorte web
Dokument som er registrert i eige fagsystem vert sendt direkte til sektoren

Arkivet har fleire arkivdelar: Ein arkivdel angir logisk eller fysisk arkivering av dokumenter. Kvar arkivdel har eit og same ordningsprinsipp.

Arkiv

Arkivdel

Ordningsprinsipp

Papir (hovudarkiv)

Elektronisk (ikkje fullelektronisk)

Saksarkiv/emne

EMNE

K-kode

X

X

Gards- og bruksnummerarkivet

GBNR

Gnr bnr

X

x

Utvalsdokument

EMNE

K-kode

X

X

Elevarkivet

ELEV

F.nr

X

X

Personalarkivet

PERS

F.nr

X

X

Barnehagearkivet

BARN

F.nr

X

X

Interkommunal gjeldsrådgjeving

RÅDGJ

F.nr

X

X

Interkommunal lærlingar

LÆRL

F.nr

X

X

Vaksenopplæring

KLIENT

F.nr

X

X

Pasientarkiv

PAS

F.nr

X

X

Godkjende planar

PLAN

Plan ID

X

X

Laster...